Járművek

Szereted a járműveket vagy talán nem tudod milyet vegyél? Itt mindent megtudhatsz: autókról, motorokról, hajókról, tehautókról, repcsiról és még olyan járművekről amikre még nem is gondoltál.

http://teveclub.hu/index.pet?affid=309307    ajánlom

Voszhod űrhajóLakat a száján

[bevezető szerkesztése]

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Voszhod űrhajó
Voskhod spacecraft diagram.png
A Voszhod–2 felépítése
Általános adatok
Ország Szovjetunió Szovjetunió
Rendeltetés Személyzet szállítása alacsony Föld körüli pályára
Első repülés 1964. október 12.
Utolsó repülés 1965. március 18.
Küldetések száma 2
Űrhajósok 2-3 fő
Műszaki adatok
Hordozórakéta Voszhod hordozórakéta
Hossz 5 m
Átmérő 2,3 m
Össztömeg 5,6 t

A Voszhod az első többszemélyes szovjet űrhajó, amelyet a korábbi egyszemélyes Vosztok űrhajóból fejlesztettek ki. Két rész alkotta: az űrhajós kabin és a műszeres modul. A Voszhod-programban két repülést hajtottak végre, 1964-ben és 1965-ben.

A Voszhod-program az amerikai Gemini-program megfelelője volt, mivel nem terveztek teljesen új járművet, hanem a meglévő Vosztok sorozatot fejlesztették tovább, hozzávetőleg egy év előnyre tettek szert a versenytársakhoz képest, azonban a rendszer több kompromisszumot tartalmazott, például az utasok nem viseltek űrruhát, illetve a hőszigetelések vastagságát lecsökkentették.

A rendszerben rejlő biztonsági kockázatok miatt a második küldetés után a további repüléseket törölték.

A Voszhod űrhajóktól a két repülés után a Szojuz űrhajók vették át a stafétabotot.

Tartalomjegyzék

 [elrejtés

Adatok [szerkesztés]

Típusjel [szerkesztés]

Űrhajós modul [szerkesztés]

  • Hosszúság: 2,3 méter;
  • Átmérő: 2,3 méter;
  • Tömeg: 2900 kg;

Műszeres modul [szerkesztés]

  • Hosszúság: 2,25 méter;
  • Átmérő: 2,43 méter;
  • Tömeg: 2300 kg;

Külső hivatkozások [szerkesztés]



Apollo űrhajóLakat a száján [bevezető szerkesztése]

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
A fájlhoz képjegyzet tartozik
Az Apollo űrhajórendszer parancsnoki egysége Hold körüli pályán (Apollo–15)

Az Apollo űrhajórendszert az Apollo-program keretében fejlesztették ki az Egyesült Államokban az 1960-as években. Eddig ez volt az egyetlen űrhajótípus, mely sikeres holdrepülést teljesített. Az űrhajórendszer kialakítása a bonyolult holdműveletekhez kimódolt elképzelés köré szerveződött, két fő követelményt támasztva az űrhajóval szemben:

  • 1: a lehető legkisebb tömeg;
  • 2: részekre oszthatóság, hogy a holdi leszállást egy csak arra alkalmas egységgel és ne az egész rendszerrel kelljen végrehajtani.

Összesen 11 Apolló űrhajó repült a Holdhoz (6 sikeres leszállást teljesítve) és további 4 parancsnoki egységet használtak fel a Skylab- és az Apollo–Szojuz-program során. Ez utóbbi négy repülés bizonyítja, a rendszer sokoldalúságát, felhasználhatóságának többcélúságát.

Az Apollo első repülése emberekkel a fedélzetén 1968. október 11-én kezdődött (Apollo–7). Első holdrepülésére 1968 decemberében került sor (Apollo–8). Az első holdra szállást pedig 1969. július 20-án teljesítették vele (Apollo–11). Az utolsó repülést Apollo űrhajóval az Apollo–Szojuz programban hajtották végre, így az űrhajótípust 1975. július 24-én használták utoljára.

Az Apollo űrhajókat az Egyesült Államokban felváltó Space Shuttle nem váltotta be teljesen a hozzá fűzött reményeket, ezért leváltására ismét az Apollóhoz hasonló űrhajórendszert terveznek az amerikaiak. A Vision for Space Exploration programban 2014-ig kifejlesztik az Apollo utódját, a Crew Exploration Vehicle-t, egy többször felhasználható, "hagyományos formájú" űrhajót.


Tartalomjegyzék

 [elrejtés

--------------------------------------------------

Az űrhajórendszer részei [szerkesztés]

Apollo űrhajórendszer: Boost protective cover = Orrvédő borítás; Launch Escape System = Mentőrakéta; Engine = Főhajtómű; Command Module = Parancsnoki Egység; LM Adapter = Holdkomp adapter; Service Modul = Műszaki egység; Lunar Module = Holdkomp

Az Apollo űrhajórendszer öt részből állt:

  • Mentőrakéta (Launch Escape System, LES);
  • Parancsnoki és visszatérő egység (Command Module, CM);
  • Műszaki egység (Service Module, SM);
  • Holdkomp (Lunar Module, LM);
  • Holdkompadapter (Spacecraft Lunar Module Adapter, (SLA)

Mentőrakéta [szerkesztés]

Az Apollo mentőrakéta egyetlen feladata a parancsnoki kabin eltávolítása volt a hordozórakétáról egy esetleges vészhelyzet során. Ilyen vészhelyzetnek számított egy indítóállásbeli tűz, vagy a hordozórakéta robbanása, esetleg a felszállás során bekövetkező pályaeltérés. A mentőrakéta szilárd hajtóanyagú volt és hajtóműveit kacsa elrendezésben építették a szerkezet elejében (azaz a tolóerőt nem a haladási irányban hanem ferde szögben fejtették ki, csak a négy hajtómű együttes erővektora mutatott a rakéta tengeléyvel párhuzamosan, "előre"). A mentőrendszer automatikusan működött veszély esetén, de az űrhajó parancsnoka is aktiválhatta kézzel. Egy esetleges mentés során, amikor a mentőrakéta már elég távol vitte az űrhajósok kabinját a hordozóeszköztől, szintén automatikusan levált volna és az űrhajó a saját ejtőernyőin leereszkedhetett volna a földre, mint egy normál leszállásnál.

  • Műszaki adatok
    • Teljes hossz: 10,2 m
    • Átmérő: 0,66 m
    • Tömeg: 4.170 kg
    • Tolóerő: 689 kN

Parancsnoki egység (CM) [szerkesztés]

Apollo űrhajórendszer: Apollo Parancsnoki Egység

Az űrhajó központi egysége a parancsnoki egység (Command Module – CM), amely megjelenését tekintve egy csonka kúp alakú űrkabin volt, belül pedig magában foglalta az Apollo űrhajórendszer repülésirányító rendszereit, valamint a három űrhajóst befogadó életteret a megfelelő életfenntartó rendszerekkel. A kabinban 3, az űrhajósok méretére készített ülés volt, szemben a műszerfallal, amely mögé építették az elektromos rendszer akkumulátorait, a kommunikációs rendszert és az életfenntartó rendszert . A parancsnoki kabinba építették még az űrhajó irányítórendszerét (kormányrendszerét) is, amely egy optikai egységből (az űrhajónak a csillgaokhoz képesti helyzetének meghatározására szolgáló kalibrációs távcsőből) és egy elektromos rendszerből állt (amely a kormányparancsokat közvetítette a megfelelő kormányfúvókákhoz). Az űrhajó fenekére szerelték fel a szenes fenolgyantából felépített hőpajzsot, amely a légköri visszatéréskor védte meg az űrhajót a körülötte plazmává forrósodó levegő hőhatásaitól. A kabin palástján helyezték el a robbanózsinórral lerobbantható biztonsági kabinajtót, amely a ki- és beszálláson kívül funkciót is betöltött, valamint az utolsó három holdra szálláskor a műszaki egységbe épített műszerek adatrögzítő szalagjainak visszahozatalára szolgáló űrsétaajtóként is funkcionált. A kúp alak csúcsában helyezték el a tervezők a holdkomppal (illetve később a Skylab űrállomással, valamint a dokkolómodulhoz) történő összekapcsolódásra szolgáló dokkolószerkezetet, a három egységből álló ejtőernyőrendszert és a leszálláskor használt helyzetszabályzó hajtóműveket.

  • Műszaki adatok:
    • Legénység: 3 fő
    • Hermetikus térfogat: 6,17 m³
    • Hossz: 3,47 m
    • Átmérő: 3,90 m
    • Tömeg: 5.806 kg
    • Üres =(szerkezeti) tömeg: 1.567 kg
    • Helyzetszabályzó rendszer tolóereje: 12 x 420 N
    • Helyzetszabályzó rendszer hajtóanyag: N2O4/UDMH (nitrogén-tetroxid/aszimmetrikus dimetilhidrazin)

Műszaki egység (SM) [szerkesztés]

Apollo űrhajórendszer: Apollo Műszaki Egység

A műszaki egység (Service Module – SM) a parancsnoki fülke mögött, azzal fixen összekapcsolva helyezkedik el, alakját tekintve egy hengeres test, a végén a főhajtőmű harangjával. A műszaki egység és az előbb leírt parancsnoki egység együtt képezte a Parancsnoki és Műszaki Egységet (Command and Service Module – CSM), mert a két szerkezetileg különálló rész (a visszatérés légköri szakaszán kívül) csak együtt volt képes űrrepülésre.

A műszaki egység az űrhajó hermetizálatlan része volt, magában foglalta az űrhajó rendszerei működésére szolgáló üzemanyagcellákat, akkumulátorokat, az SPS-hajtóművet, a kormányhajtóműveket, a hajtóanyagtartályokat, a tüzelőanyag-cellák működéséhez (és a légzéshez) szükséges oxigént és hidrogént, a működés során keletkezett hő hűtésére szolgáló hőcserélőket és a kommunikációs rendszer nagy rádióantennáját. Az Apollo 15, 16 és 17 expedíciókon, az ún. J-típusú repüléseken a műszaki egységbe építették a Hold körüli pályán, keringésből végzett megfigyelésekhez szükséges eszközparkot is egy külön, ledobható oldalfalú rekeszbe. Az Apollo 13 repülésen ez az egység (az egyik oxigéntartály) hibásodott meg és robbanását követően az egész program során ez az egység volt, amely a repülésre veszélyes hibákat produkált.

  • Műszaki adatok
    • Hossz: 7,56 m
    • Átmérő: 3,90 m
    • Tömeg (Feltöltve): 24.523 kg
    • Szerkezeti (üres) tömeg: 1.910 kg
    • Helyzetszabályzó hajtóművek tolóereje: 16 x 440 N
    • Helyzetszabályzó rendszer hajtóanyag: N2O4/UDMH (nitrogén-tetroxid/aszimmetrikus dimetilhidrazin)
    • SPS főhajtómű tömege: 3.000 kg
    • SPS főhajtómű tolóerő: 98 kN
    • SPS főhajtómű hajtóanyag tömege: 18.413 kg
    • SPS főhajtómű hajtóanyag: N2O4/Aerozin 50 (nitrogén-tetroxid/hidrazin és aszimmetrikus dimetilhidrazin 50–50%-os keveréke)

Holdkomp [szerkesztés]

A rendszer legkülönlegesebb darabja, a holdi leszállásra és az onnan történő felszállásra tervezett, kétfokozatú űrhajó, a holdmodul (Lunar Module – LM), vagy közkeletűbb nevén holdkomp volt. A két fokozat az alul elhelyezkedő Leszálló Fokozat (Descent Module – DM) és a rá szerelt – a személyzet kabinját is magában foglaló – Felszálló Fokozat (Ascent Module – AM) volt, melyet az egész Holdra szállás egy-egy folyamatában (a holdi le- és felszállásban) vettek részt. A holdkomp csak a világűrben volt képes repülésre, hővédelem és nem áramvonalas kialakítás híján a földi atmoszférán át nem lett volna képes sem felszállásra, sem leszállásra. Az űrhajót a holdi leszállás, majd ott két űrhajós maximum 4 napig történő tartózkodása, végül a holdi felszállás lebonyolítására tervezték (készletei csak erre tették alkalmassá).

A Leszálló Fokozat foglalta magában a leszálló lábakat és talpakat, a leszálló radart, a leszálló hajtóművet és annak hajtóanyagát. Emellett egy rakodóteret is építettek bele, amelyben a holdi vizsgálatokhoz szükséges ALSEP (Apollo Lunar Surface Experiment Package) műszeregyüttes, a holdi televíziós kamerák, holdmintagyűjtő edények és egyéb mintavevő műszerek helyezkedtek el. A J-típusú utakon a Leszálló Fokozat oldalára erősítve utazott a holdjáró is.

A Felszálló Fokozatban volt a kétfős legénységi kabin, a repülési műszerek, a – parancsnoki egységgel való összekapcsolódásra használt – dokkolószerkezet, a holdsétára és űrsétára alkalmas ajtó, a parancsnoki hajóéhoz hasonló optikai és elektromos navigációs rendszer, a kormányhajtóművek és a kommunikációs rendszer, valamint egy másik hajtómű a holdi felszálláshoz, és az ahhoz szükséges hajtóanyag.

  • Műszaki adatok
    • Felszálló fokozat
      • Legénység: 2 fő
      • Hermetizált kabin térfogat: 6,65 m³
      • Magasság: 3,54 m
      • Átmérő: 4,27 m
      • Tömeg: 4.547 kg
      • Felszálló hajtómú hajtóanyag tömeg: 2.358 kg
      • Felszálló hajtómű tolóerő: 16 kN
      • Felszálló hajtómű hajtóanyag: N2O4/Aerozin 50 (nitrogén-tetroxid/hidrazin és aszimmetrikus dimetilhidrazin 50-50%-os keveréke)
      • Felszálló hajtómű működési ideje: 311 sec.
    • Leszálló Fokozat
      • Magasság: 2,83 m
      • Átmérő: 4,21 m
      • Leszállótalpak fesztávja: 9,37 m
      • Tömeg: 10,149 kg
      • Leszálló hajtómű hajtóanyag tömeg: 8.165 kg
      • Leszálló hajtómű tolóerő: 44 kN
      • Leszálló hajtómű hajtóanyag: N2O4/Aerozin 50 (nitrogén-tetroxid/hidrazin és aszimmetrikus dimetilhidrazin 50-50%-os keveréke)

Holdkomp adapter [szerkesztés]

Az adapter egy csonka kúp alakú fémburok volt, amely egyrészt a parancsnoki és műszaki egység és a Saturn V utolsó fokozata, az S-IVB közötti összeköttetést teremtette meg, másrészt a nem áramvonalazott holdkompot védte a földi felszállás során. Az adapter négy fix, lerobbantható panelből állt, amelyek virágszirmokra emlékeztettek, amikor a holdi pályára állás után lerobbantva szétnyíltak és hozzáférhetővé tették a holdkompot a dokkolni készülő parancsnoki egység számára.

Az adapter paneljei 42,5 mm vastag alumínium méhsejt szerkezetből készültek, amelyet 1 mm-es parafaréteggel borítottak és fényes fehérre fényeztek (a fehér szín és a parafa a holdkomp hőszigeteléséül szolgáltak, hogy a földi felszálláskor keletkező súrlódási hő ne tegyen kárt a kis űrhajóban). Ezenkívül az egész rendszerben itt volt a különböző részek lerobbantására a legnagyobb túlbiztosítás, mivel ha az űrhajósok nem tudták volna leválasztani az S-IVB rakétafokozatot, az űrben ragadtak volna, így mindenképpen biztosítani kellett a 100%-os biztonságot a parancsnoki és műszaki egység leválasztására.

A repülési terv szerint az űrhajósok, miután ráálltak a Holdhoz vezető pályára, leválasztották a parancsnoki hajót, lerobbantva az adapter paneljeit, aztán a 180°-ot fordítottak az űrhajón a kereszttengelye körül és összekapcsolódtak az adapter belsejében utazó holdkomppal. Egy rugós mechanizmus segítségével kihúzták onnan a holdkompot és így repültek tovább a Holdig. Ebben a műveletben az adapter paneljeinek eltávolítása az űrhajótól létfontosságú volt, hogy elkerüljék a dokkolás során bármelyik űrhajóegységhez történő ütközésüket.

  • Műszaki adatok:
    • Magasság: 8,5 m
    • Átmérő (felül): 3,9 m
    • Átmérő (alul): 6,6 m
    • Tömeg: 1.837 kg

Hordozóeszközök [szerkesztés]

Repülések [szerkesztés]

  • Emberrel
    • Apollo
      • Apollo–7 (holdkomp nélkül) 1968. október 11–22.
      • Apollo–8 (holdkomp helyett ballaszt) 1968. december 21–27.
      • Apollo–9 (CSM: Gumdrop; LM: Spider) 1969. március 3–13.
      • Apollo–10 (CSM: Charlie Brown; LM: Snoopy) 1969. május 18–26.
      • Apollo–11 (CSM: Columbia; LM: Eagle) 1969. július 16–24.
      • Apollo–12 (CSM: Yankee Clipper; LM: Intrepid) 1969. november 14–24.
      • Apollo–13 (CSM: Odyssey; LM: Aquarius) 1970. április 11–17.
      • Apollo–14 (CSM: Kitty Hawk; LM: Antares) 1971. január 31. – február 9.
      • Apollo–15 (CSM: Endeavour; LM: Falcon) 1971. július 26. – augusztus 7.
      • Apollo–16 (CSM: Casper; LM: Orion) 1972. április 16–27.
      • Apollo–17 (CSM: America; LM: Challenger) 1972. december 7–19.
    • Skylab
      • Skylab–2 (holdkomp nélkül) 1973. május 25. – június 22.
      • Skylab–3 (holdkomp nélkül) 1973. július 28. – szeptember 25.
      • Skylab–4 (holdkomp nélkül) 1973. november 16. – 1974. február 8.
    • Apollo–Szojuz-program
      • Apollo 18 (holdkomp helyett dokkolómodul) 1975. július 15–24.

Külső hivatkozások [szerkesztés]




2011.02.20. 11:38| Szerző: Milupapa

 

Az elmúlt hetekben, hónapokban terjengő hírre, miszerint három ismeretlen objektum érkezik a Föld felé a SETI nemrég reagált. Az UFO kutatók egy jó része komolyan veszi az esetet, míg a hivatalos oldal tagad. De vajon mi is az igazság? Sokan már a kezdeteknél átverést éreztek a dolog mögött, míg akadnak olyanok is, akik szerint valós fenyegetéssel állunk szemben. Lássuk hát 2011 első, és (eddigi) legnagyobb horderejű sztoriját!

 
“Ilyen még nem volt a történelem során: A SETI először volt, hogy betojva a saját gatyájába, vészriadót fújt, ugyanis a legfrissebb megfigyelések alapján három űrhajó közeledik a Föld felé, s amelyek ha tartják jelenlegi sebességüket, akkor 2012 decemberére érnek ide, és hogy nem sok jót tartogatnak, az már a legbosszantóbb szkeptikusok előtt sem kétséges. Támadnak hát az idegen lények?”
 
 
Az előzetes híresztelések szerint 3 gigantikus méretekkel rendelkező csillagközi űrhajó (nem meteor, vagy azonosítatlan repülő tárgy, hanem tényleges űrhajó) tart a Föld irányába, melyeket a SETI fedezett fel különféle felvételeken. A 3 túlméretezett objektum egyike körülbelül 240 km széles, a másik kettő ugyan kisebb, de még így is aggasztóan nagy méretekkel rendelkeznek ahhoz, hogy fenyegetést jelentsenek világunk számára. Az első hírek még azt taglalták, hogy ha még meteorokról, vagy üstökösről is lenne szó, akkor is hatalmas veszélyt jelentenének ránk nézve, hiszen külön-külön becsapódva is végzetes következményekkel járnának, és letörölnék a Föld színéről az életet. Később azonban ezt egyértelműen cáfolták, és megerősítették a tényt, miszerint a 3 rejtélyes objektum ténylegesen űrhajó, ráadásul éppen ebbe az irányba tartanak. Az egész históriát szándékosan szivárogtatták ki, eredetileg ugyanis sem a SETI, sem pedig a NASA nem szeretett volna felelős lenni a később kitörő tömeghisztériáért. A szivárogtató nem más, mint a SETI asztrofizikusa, Craig Kasnov, aki pusztán jóindulatú figyelmeztetésként tette közzé a szigorúan titkos információkat. A történetnek aztán híre ment az elektronikus médiában, és egyre több weboldal vette át a szenzációt mintegy címlap sztoriként leközölve azt. Idézet a Pravda internetes magazinból: "Az UFO jelenségek olyannyira gyakorivá váltak a közelmúltban, hogy lehetetlen nem odafigyelni rájuk. Különleges szervezeti egységek különleges hatóságokat hoztak létre a légi védelem és a titkos laboratóriumi vizsgálatok érdekében. Az nem világos, hogy a titkos szervezetek már vizsgálják-e az idegenek űrhajóit vagy magát az idegeneket. " Az okfejtések, és találgatások után nem sokkal megindultak a pánikszerű, aggodalmas cikkek/publikációk is, melyek azt taglalták, hogy szinte biztosan nem barátságos céllal tartanak bolygónk felé az idegenek. Szerintük ugyanis a mi Földünk az egyetlen lakható bolygó a naprendszerben, gazdag nyersanyagforrással rendelkezik, biztosan nem fognak csak úgy integetve elhaladni mellettünk, majd továbbállni az univerzum távoli sötétjébe. Valóban megtámadnának minket? A Földet érő idegen támadások tekintetében (szerencsére) nincs még tapasztalatunk, és ez remélhetőleg így is marad. Bár nem létezik semmiféle hivatalos esettanulmány arra vonatkozóan, hogy egy ilyen bolygóközi konfliktus milyen következményekkel járna számunkra, abban nagyon sokan egyetértenek, hogy szinte teljesen esélytelenek lennénk az idegen életformákkal szemben, hisz abból adódóan, hogy képesek eljutni ide, sokkal fejlettebb technikával rendelkeznek, mint mi. Ha az idegenek nem piknikezni jönnek, akkor alaposan ráfáztunk. Egyes meg nem erősített (tehát akár fals) információk szerint maga Nostradamus is pont 2011-12 éveire jósolt totális háborút, mely ezek szerint nem csak az emberek között fog bekövetkezni. Az objektumokat egyébként a SETI észlelte, ezt már említettük, viszont azt nem, hogy a HAARP rendszer segítségével. Ez később még érdekes lesz, majd visszatérünk rá. A HAARP megfigyelő rendszer Alaszkában található, eredeti rendeltetése pedig nem más, mint a sarki fények kutatása, de rengeteg egyéb teória kapcsán tudjuk, (tudni vélik egyesek) hogy nem hivatalosan egész más dolgokra használják. A SETI kutató Craig Kasnov szerint az objektumok egyértelműen idegen eredetű űrhajók, azok nem lehetnek sem meteoritok, sem képhibák, vagy egyéb anomáliák, ahhoz túlságosan szabályos az alakjuk, és a kinézetük, ráadásul méreteik is elég impozánsak. Jelenleg a Plútó pályáján túl mozognak, azonban mikorra elérik a Mars pályáját, már a nagyobb amatőr teleszkópok számára is láthatóvá válnak, ez pedig a jövő év elején esedékes. Az amerikai kormány később megerősítette a hírt: az űrhajók 2012. december 21-én érik el a Földet. Egyes portálok az idegenek fajtáját is tudni vélik, eszerint az úgynevezett Anunnakik – akik korábban itt éltek bolygónkon – térnek vissza a Földre. Az Anunnakik, vagy más olvasatban Anunnakuk (esetleg Annunakik) a sumér mitológia legtitokzatosabb alakjai. Régebbi írásokban a főistenekkel együtt, de tőlük függetlenül tesznek említést róluk. A szónak több jelentése is lehetséges: Ég(i)ember, vagy a Világmindenség építőköve, esetleg alapköve. Az „an-u-na-ki/an-u-na-ku szavak összetevői a következőképpen épülnek fel:
an – menny, égbolt
u – mindenség, fenn, magas, felemelkedik, felmegy
na – ember, lény, kő, kiáltó, egyetlen
ki – föld, hely, bázis, alap, alakít, csinál
/ku – hal, alap, bázis, épít
 
 
 
Az Enuma elis (akkád nyelvű amorita teremtéseposz) szerint ők alkották az embert, tehát egyfajta isteni erővel bírtak. Többnyire jóindulatúak voltak, ezért az emberek között nagy tisztelet övezte őket. Hozzájuk fűződött az élőlények teremtése, nagyszabású égi, és földi építkezések megkezdése és kivitelezése, (piramisok) de még más istenek sorsát is meghatározták. Hogy valóban az Anunnakik térnek-e vissza a Földre, arra természetesen semmiféle bizonyíték nincs, mindez pusztán egy légből kapott feltételezés, ahogy szinte minden más okfejtés a médiában az eljövendő invázió kapcsán. Ráadásul, ha az Anunnakik valóban jó szándékúak voltak, akkor mitől kellene félnünk? Nos, itt lép a képbe egy még fantáziadúsabb teória, mely enyhe Mátrix beütésű, aki kitalálta, biztosan sokszor látta a filmet. Eszerint az Anunnakik azért közelednek bolygónk felé, mert az veszélyben van. Hogy pontosan mi fenyegeti, azt nem tudni, de vannak, akik azt mondják, hogy mi magunk jelentünk fenyegetést a Földre nézve. A „Mátrix” teória azt mondja, hogy a Föld, illetve az emberiség teljes pusztulása már több alkalommal bekövetkezett, és ez újból meg fog történni 2012. december 21-én. Az Anunnakik azért érkeznek a bolygónkra, hogy begyűjtsenek egy egészséges férfi, és egy női példányt, hogy majd mikor elérkezik az idő, a kihalt Földet ismét benépesítsék velünk, immáron sokadik alkalommal. Azonban az elmélet amellett, hogy túlhihetetlenül hangzik, hagy más kívánni valót is maga után. Miért három gigászi űrhajóval teszik meg ezt a begyűjtést? Illetve, mi fogja elpusztítani az emberiséget 2012 decemberéig? A földönkívüliek feltételezett érkezési dátuma összefüggésbe hozható a maja naptárral, amely 2012. december 21-én véget. Véletlenről lenne szó? A legvalószínűbb azonban az, hogy a SETI kutatók eddigi 50 éves munkája hiábavalónak tűnt, mert az űr kémlelése nem hozott eredményt.


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 3
Heti: 11
Havi: 10
Össz.: 17 947

Látogatottság növelés
Oldal: Egyéb járművek
Járművek - © 2008 - 2024 - jarmulexikon.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »